info@monkeybridge.nl

088 - 1999 099

Monkeybridge - Data driven marketeersMonkeybridge - Data driven marketeersMonkeybridge - Data driven marketeers
Menu
MENUMENU
  • Home
  • Wat wij doen
  • Cases
  • Over ons
  • Begrippenlijst
  • Vacatures
  • Contact

Wat is de Customer Journey?

  • Home
  • Kennisbank
  • Wat Is De Customer Journey?
Begrippenlijst

Wat is de Customer Journey?

Share this post

De customer journey is het tweede gedeelte van de customer experience, na de buyer journey. De customer journey start zodra een gebruiker een aankoop gedaan heeft, en dus klant is geworden. De customer journey is te verdelen in een tweetal fases, namelijk:

1.     Retention

Dit is de fase die direct start nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. De klant heeft in deze fase jouw bedrijf nog top-of-mind zitten, dus is het zaak om de klant proactief te benaderen met bijvoorbeeld support en service.

2.     Loyalty

Bij voldoende respons op de uitingen in de Retention fase, heeft de klant de potentie om door te dringen tot de laatste fase: Loyalty. In deze fase worden klanten opgeleid tot promoters. De gebruiker zal op dit moment open staan om positieve feedback te geven, content te delen en jouw bedrijf te promoten.

Meest recente berichten

  • Senior Online Marketing Consultant
  • CRO specialist / Online Marketeer
  • De magische kleur van de call to action knop
  • 8 tips voor online succes
  • Zichtbaar succes met AMP!

Categorieën

  • Begrippenlijst
  • Blog
  • Vacatures

VACATURES

  • Senior Online Marketing Consultant
  • CRO specialist / Online Marketeer
  • De magische kleur van de call to action knop

BEGRIPPENLIJST

Wat is een funnel? Wat is de customer journey? Wat is een lead? Wat is een heatmap? Wat is lead nuturing?

CONTACT

Kerkenbos 10-59 | 6546BB Nijmegen

088 - 1999 099

info@monkeybridge.nl

Google Maps Monkeybridge

© 2020 Monkeybridge - Data driven marketeers | Alle rechten gereserveerd.

Algemene voorwaarden | Sitemap | Disclaimer | Privacy & Cookiebeleid