Ons verhaal

    Online innovatie in een dynamische omgeving. Data driven marketing. Altijd met het doel om bedrijven en organisaties te laten groeien.

    Online marketing

    Monkeybridge is in 2015 opgericht als een dynamische spin-off van het zusterbedrijf Webbouwers, een gespecialiseerd bedrijf in webtechnologie.

    De grote impact van de online-ontwikkelingen in de maatschappij op de bedrijfsvoering, de toekomstbestendigheid en de groei van ondernemingen, kon op een positieve wijze versterkt worden door slim gebruik te maken van de mogelijkheden op het gebied van digitale marketing. Het op slimme wijze benutten van deze mogelijkheden vormt tot op de dag van vandaag de kernkracht van Monkeybridge.

    Data-driven marketing

    Monkeybridge evolueert naar een data-gedreven marketingbureau. Door te focussen op data-gedreven online marketing, waarborgen we dat een onderneming of organisatie weloverwogen keuzes en beslissingen voor de toekomst kan maken. Zonder daarbij te leunen op “onderbuikgevoelens”.

     Het verzamelen en analyseren van relevante en specifieke data voor de betreffende organisatie vormt een belangrijke en uiterst waardevolle leidraad bij het nemen van beslissingen en het (tussentijds) beoordelen van gemaakte besluiten.

     In de samenwerking met onze klanten zijn we gaan adviseren, ondersteunen en ontzorgen, zowel inhoudelijk, strategisch als ook praktisch.

    Ervaring

    De ervaring die we in verschillende branches hebben opgedaan (Retail, Energie, Vastgoed, Zorg, Overheid) heeft ons ervan overtuigd dat standaardadviezen en -oplossingen niet voldoende zijn. Elk bedrijf of elke organisatie is immers uniek, met eigen doelstellingen, eigen ambities en ook een eigen cultuur.

     Onze klantgerichte aanpak wordt gewaardeerd, omdat we niet alleen een partnership bieden, maar een team vormen dat doelen begrijpt en zich volledig inzet om deze te verwezenlijken. We werken zij aan zij met onze klanten om hun visie om te zetten in tastbare resultaten. We zijn trots dat onze klanten al vele jaren voor deze manier van samenwerken kiezen.

    Voorbeeld van een Large Language Model (LLM)

    AI-revolutie

    De AI-revolutie markeert het begin van een nieuw tijdperk. Kunstmatige intelligentie biedt nieuwe mogelijkheden voor innovatie, kostenbesparing, service en uitbreiding van producten- en dienstenpakketten. Voor organisaties is het van cruciaal belang om deze baanbrekende ontwikkelingen op een verantwoorde manier te omarmen.

    Vanuit onze technische IT-achtergrond zien we de mogelijkheden op het gebied van AI. Wij maken op slimme wijze gebruik van diverse toepassingen van AI en maken hier dagelijks gebruik van in onze samenwerkingen. De kansen vertalen we naar concrete oplossingen, zodat uw organisatie klaar is voor de toekomst en alle kansen van digitale innovaties optimaal benut.